mandag den 27. juni 2011

Claus Dalby's have - 26. Juni 2011

ja her er mine billeder fra en skøn tur i Claus Dalby's have. Tror godt jeg kan tillade mig at skrive at vi stod ca. 50 mennesker og ventede spændt på at blive lukket ind i haven. En utrolig veloplagt Claus Dalby fortalte om haven og hvordan det hele startede:) Derefter gik vi rundt og kiggede på den skønne have. Og der var selvfølgelig mange der havede spørgsmål til blomsterne og roserne m.m.:) jeg fik et kort snak med Claus Dalby. Der var også en kvinde med fra P4 som gik rundt og optog, nogen der har hørt udsendelsen i dag på P4 kl. 15-18?








Super flot ikk'

6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder... - og så hr. Dalby på egen hånd blandt alle de disciple!! ;o)

    SvarSlet
  2. Jo, det er super flot.

    Og dejligt e-n-d-e-l-i-g med et blogindlæg fra besøget MED billeder. Jeg har lige klaget ovre hos fru Friis ;)

    SvarSlet
  3. Har hr. Dalby hvide strømper i sandalerne??

    Skønne billeder fra en smuk have :-)Det må have været en fantastisk oplevelse.

    SvarSlet
  4. Hej Frøken Anker. Nej han havde ikke hvide strømer på:) men måske de mangler lidt sol:):) og ja det var en skøn tur, men mange indtryk. Anne Gine

    SvarSlet
  5. hvaaaa.... !!!! var det dig ??? det var jeg ikke klar over, da vi snakkede sammen ved din bil.

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder fra en dejlig dag :)

    SvarSlet