lørdag den 27. august 2011

Lyn, torden og sensommer

Ja her kom vi hurtigt ud af sengen til morgen, med lyn og torden... og regn! Ved ikke hvordan det har været andre steder? Jeg skulle ellers ha' haft staudesalg... men hvem gider det i det regnvejr... det lysnede dog over middag og så kom der jo alligevel kunder der ville købe stauder... :) Der er ophold i vejret nu og jeg har lige været en tur ude og tage nogle billeder som jeg vil dele med jer, hvem siger sensommer er kedelig! Fortsat god weekend Anne Gine.







Den gamle and har jeg arvet fra min mormor





Mit måneskinsbed med bassin, det vokser godt



Den store æblehøst...hmmm



Lige et smut på loppemarked hos en nabo, købte denne gyngestol til barnebarnet

7 kommentarer:

  1. Det er absolut ikke kedeligt:) Hvor har du mange dejlige siddepladser det betyder enormt meget at man kan se bedene fra mange sider så der er flere oplevelser af samme bed og dine bede ser skønne ud.
    Jo her har det også tordnet,lynet, stormet og regnet så det forslår jeg har lige nået en tur i mosen med hundene i nogenlunde tørvejr og nu regner det igen.

    SvarSlet
  2. Hyggelige billeder :O)
    Her er vejret også lidt tungt, så jeg tager en inde-slappe-af-.lørdag

    SvarSlet
  3. Ja, pyyha for et vejr.
    Fine sensommerbilleder og sikke en bedårende lille gyngestol, du der fik op under neglene :o)
    Kh Helle

    SvarSlet
  4. Hej Anne Gine. Dejligt at kikke rundt i din veldresserede have, når jeg nu ikke har været der IRL endnu.

    Du har nogle hyggelige sidderpladser - det er guld værd!

    SvarSlet
  5. tak for jeres hilsner:) og jo jeg er også glad for mine siddepladser, men må indrømme at de ikke bliver slidt! har dem mest for hygge:) men til næste år skal der arbejdes mindre og mere tid til hygge/afslapning i haven.... det er jeg sikker på:) Anne Gine

    SvarSlet
  6. skønne billeder, og tak for kommentaren ang. min "have/planter HADER" kone ha..ha..
    Og JA... hun HAR set mit indlæg INDEN det kom på bloggen, Havde ellers forventet at hun ville kommentere dette hæ..hæ..hæ.. men nej...

    SvarSlet
  7. Rigtig gode billeder.
    Tak for rundturen i din fine have.

    SvarSlet