lørdag den 22. oktober 2011

Juleand, cupcakes, julepynt

Juleand, ja det er måske lidt tidligt, ... men i aften skal vi grille 2 ænder... mine piger komme hjem til spisning så der skal rigtig hygges:)


Holder lige en pause i borddækningen... og ja det er juleroser i den lille vase:)



Cupcake er bagt og pynte... det er blevet en hel dille med de Cupcake, men sjovt er det:)



Er du til gammelt julepynt,? så har jeg den del til salg. Se mere på http://www.mi-casablomsteroglivsstil.dk/ ,
 du er også velkommen til at melde dig som fast læser på min nye blog af samme navn.
 mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com .
I må alle ha' en rigtig god lørdag aften med jeres kære:)

3 kommentarer:

  1. Sikke et smukt dækket bord og nogle flotte cupcakes - dine piger har noget at glæde sig til :o)

    SvarSlet
  2. Tak Helle!
    ja det var en hyggelig aften:)

    SvarSlet
  3. Gode billeder.
    Hvor ser det hyggeligt ud.

    Staudecafeen.vedr. dit indlæg 20. okt.
    Jeg har nok misforstået dig. Jeg troede, at du lod dine Sommerhyacinter overvintre ude..
    Jeg har lige kigget på nettet. De SKAL tages op. Så jeg må nok hellere tage dem op igen næste år.
    Kan du ha` en god dag.

    SvarSlet