fredag den 17. august 2012

Haven i Hune

Mandag/tirsdag var vi på besøg i "Haven i Hune" sikken en have. Et imponerende arbejde der er lagt bag denne have. Her får I lidt billeder der taler for sig selv.





Skal jeg besøge haven en anden gang tror jeg det skal være i juni, for der var ikke så meget der blomstrede lige nu, udover stormhat og floks... og så en have fyldt med "spring balsamin", ifølge gartneren er de ved en fejl ikke blevet fjernet i tide sidste år, så hele haven er fyldt med dem, men mange af dem vil blive fjernet i år, før de sår sig selv (pas på med at få denne plante ind i din have) den er sød men breder sig volsomt.
Jeg fik også købt lidt planter bl.a. en skøn kvan og en Coca Cola plante.
Rigtig god weekend derude i havelandet:)

5 kommentarer:

  1. Hm mærkeligt at de i sådan en stor besøgshave ikke sørger for at have noget, der blomstrer i august. Det må da have været lidt skuffende.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. En coca cola plante - åhhhhhh det ku jeg tænke mig, mon den sætter frugter i form af flasker - hi hi Er det den Kvan der er på billedet, du har købt - den er flot.

    SvarSlet
  3. Tak for turen Anne Gine....må med skam sige at jeg stadig har tilgode at komme der in real life......men det skal nok komme :0)

    Cola plante lyder smagfuldt spændende.........og det kommer fra en med hang ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Det er en dejlig have, som bestemt tåler mange gensyn. Tak for kigget

    SvarSlet
  5. Tak for de gode billeder.
    Jeg har springbalsaminer i min have. Det er rigtigt, at de kommer mange steder, men de er lette at fjerne. Jeg vil nødig undvære dem. De er bare så smukke og blomstrer længe.
    Ha` en dejlig aften.

    SvarSlet