lørdag den 21. maj 2011

Tøsebed og Måneskindsbed med vand

Ja så er vi i gang med at omlægge mit måneskindsbed. Midt i bedes skal der være et jernkar.    Planteliste kommer:) og når det er klaret skal jeg anlægge et "tøsebed med spejl" her skal også være et jernkar midt i bedet og farverne på stauderne skal være rigtig tøse farver, rosa, lilla og pink. Planteliste kommer:) her kan I se jernkaret i måneskindsbedet:)
Jeg er lidt vild med høje stauder der spejler sig i vandet.

Her er også et billede af mit "sorte" -og "måneskindsbed" fra 2010. Sort kørvel og ranunculus sammen med tulipaner:)

3 kommentarer:

  1. Det er utroligt flot med sådan et "vand-spejl" i et bed. Jeg glæder mig til at se mere - og ikke mindst plantelisten :-)
    Fortsat god weekend.
    Susan

    SvarSlet
  2. Dit sorte måneskinsbed er rigtig flot. Det bliver spændende at se tøsebedet sammen med vandspejlet ;-)

    Hilsen Ina
    http://annasplads.dk/

    SvarSlet
  3. Det bliver rigtig flot med spejlende planter. Fint måneskinsbed i sort.

    SvarSlet