søndag den 13. november 2011

Give Away - en æske med gammelt julepynt - Ny blog

Give Away... en æske med gammelt julepynt - min "nye" blog.
ja det drejer sig ikke om denne blog... du er selvfølgelig altid velkommen til at læggen en kommentar her:)
Jeg har for noget tid siden oprettet bloggen mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/ og jeg vil selvfølgelig bliver glad hvis der var flere der meldte sig til denne blog. Denne blog handler mest om indretning og lidt have:)

Hvad skal du så gøre for at være med i min Give Away!

Et lod hvis du skrive en kommentar på min nye blog
( mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/ )

Et ekstra lod hvis du melder dig som fast læser på min nye blog
 ( mi-casablomsteroglivsstil.blogspot.com/ )

Et ekstra lod hvis du linker til dette indlæg




Vinderen trækkes lørdag den 19.11.11 - der er ialt 11 stk. Julepynt - alt er gammelt og fint
Jeg har også en hjemmeside med samme navn
http://www.mi-casablomsteroglivsstil.dk/

3 kommentarer:

  1. Deltager med 3 lodder, linket til FB, blevet fast læser af din nye blog samt lagt en kommentar:-) hilsen Mette kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  2. fnis, jeg ku' ik' hitte ud af det, prøver nok igen, julepynten lokker :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fin gammel julepynt.
    Det vil pynte på et juletræ.
    Tak for kigget.

    SvarSlet