søndag den 18. marts 2012

Give Away - Vinderen er.........:)

Så har "lykkens gudinde" (Leif) trukket en vinder og der er Blomsterhatten (Helle) Tillykke med en super skøn lilla træpæon. Hvis du sender din adresse til staudecafeen@forum.dk så sender jeg din pæon.
Tak for stor deltagelse og rigtig god søndag derude:)

Træpæoner skal plantes "dybt" podestedet skal være under jorden (som roser) modsat alm. pæoner som ikke må plantes dybt. Undgå for meget gødning til Træpæoner. God fornøjelse Helle:)

5 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen, den ser da også bare skøn ud, den pæon. Jeg har ikke held med mine træpæoner, så jeg undlod at deltage, for herhjemme kommer der dårligt nok blade på... de står ellers lige nu og skyder så fint!

    SvarSlet
  2. Wouw, hvor er du en heldig-Helle! Tillykke med gevinsten :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke heldige Helle, det var dejligt for dig :o)

    SvarSlet
  4. Hjertlig tillykke Helle......denn bliver du usansynlig glad for ;0)

    SvarSlet
  5. nej nej hvor er jeg bare heldig ELSKER pæoner og især træpæoner så jeg er bare vildt glad og så en lilla en. Jubi tralala en dejlig dag.

    SvarSlet